Groei en coaching

Groei is geen eindpunt maar een proces, het leven is een proces van jezelf ontrafelen en je wensen vervullen. Elke keer wanneer jij een stukje meer van zowel jezelf als het leven (her) ontdekt ben je weer een stuk gegroeid. 

Bewust kiezen voor een levensweg van groei zal zorgen voor veel rust want je leert mee te vloeien met het leven. Je zult ook merken dat wanneer jij jezelf en je emoties begint te begrijpen, het leven nog steeds zijn positieve en negatieve momenten en fases heeft. Jij zult steeds beter leren leven met de ebben en vloeden van het leven.

Dit proces wordt op een realistische manier aangeboden. 

Bedoeld als coaching/training elke keer weer een betere versie van jezelf te zijn.

 

Wat houdt 'realistisch' in?

Realistisch terugkomen tot jezelf is rekening houden met het feit dat iets leren tijd en aandacht vergt. Net als een nieuw instrument leren. Je dient de noten te leren lezen, de noten op het instrument leer je kennen, het ritme begrijpen en tot slot voeg je alles samen om muziek te maken. Zodra je dit alles begrijpt van de muziek en je instrument, betekent het niet dat je per direct ook goed muziek kan maken. Het vergt tijd en veel geduld. Doorgaan met het proces en in jezelf geloven.

Zo werkt heling en herstel ook en zo werkt  terug komen naar je ware ik ook. Om je lichaam te leren kennen en dit als instrument te kunnen gebruiken voor de uitingen van je ziel.

Met de juiste docent gaat dit proces fijner omdat de docent je valkuilen ziet. Een docent je vanuit een andere en geleerde lens kan zien en kan benoemen wat jij nodig hebt jezelf weer verder te helpen.